laupäev, 28. mai 2016

Väga mõnus nädalavahetus rabas!


Siit tuleb üks tavalisest sootuks teistsugune postitus. Nimelt käisin ühel ilusal maikuu nädalavahetusel oma kolleegidega rabas matkamas. Loomulikult oli mul kaamera kaasas ja loomulikult tegin pilte. Seekordne postitus sisaldab üsna suures koguses looduspilte. Vahelduse mõttes ju päris tore, eriti, kui need on tehtud rabas, ühes minu lemmikpaigas kodumaa pinnal.

Esimesel päeval käisime jalgsi läbi Laeksaare raba ning otsa jalutasime veel tükk maad kruusateel, enne, kui jõudsime oma ööbimispaika. Majutuspaigaks oli valitud Rabav matkakodu, kus meid ootas maitsev toit ning eriti tore pererahvas. Kohe näha, kui inimesed teevad asja südamega. Meid võeti vastu kui külalisi, pakuti head toitu, väga maitsvat kooki, loomulikult kohvi ja teed ning mõnusat sooja sauna koos värske kasevihaga.

Järgmiseks päevaks oli meil kavas räätsamatk Kakerdaja rabas, teejuhiks sellesama Rabava matkakodu peremees isiklikult. See oli minu jaoks ilmselgelt matka parim osa. Mina olin räätsadel esimest korda, kuid see oli tõesti väga mõnus. Ilm oli suurepärane, soe, õnneks mitte liiga kuum, kohati pilves, kohati päikseline.

Minu arust on raba just see koht, kuhu võiks suve jooksul vähemalt ühe korra sattuda, teha näiteks ühe väikse pikniku ning puhata mõtteid linnakärast.

Siinkohal pakungi teile mõningat valikut piltidest, et saaksite end hetkeks tunda looduse keskel:)































Teise päeva hommik, ehk siis räätsamatk Kakerdaja rabas!




















Super matk!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar